Op 5 juli heb ik met een speciaal nieuwsbericht bekend gemaakt dat we gaan verhuizen, dat DOG meer ruimte zoekt  en dat we een prachtige plek gevonden hebben.

Inmiddels hebben we niet stil gezeten. We kunnen de sanctuary alleen bouwen met jullie hulp! Om het DOG proof te krijgen moet er veel gebeuren. Dus hebben we besloten om een CROWDFUNDING te organiseren.

Sabine Halabi heeft aangeboden als vrijwilligster om dit allemaal op te zetten en inmiddels hebben we al gesprekken gehad met de kvk, waar we geweldig veel informatie hebben gekregen. Ook Rose Boeve kwam al gauw het team versterken en Claudia Sanches helpt met o.a het beeldmateriaal.  Maar er zijn meer gesprekken gaande met mensen die graag hun steentje bijdragen en als alles loopt zoals we gepland hebben, dan gaan we op de verjaardag van Stichting DOG beginnen met de crowdfunding.

Voor die tijd blijven we jullie natuurlijk op de hoogte houden van wat er allemaal al gebeurd bij de nieuwe sanctuary en in het volgende filmpje kun je al wat zien van het super lieve en authentiek Antilliaans huisje wat op dit mooie plekje staat.  Volgende nieuws bericht gaan we het terrein verkennen.