IN HUIZE DOG IS HET FIJN OM THUIS TE ZIJN

Stichting DOG Curaçao is een kleine stichting, opgericht op 16 september 2014.

Het doel van Stichting DOG Curaçao is het verzorgen van kansarme honden op Curaçao. In huize DOG mogen hondjes, die weinig of geen kans hebben om nog geadopteerd te worden, heerlijk samen zijn.

Huize DOG is een woonhuis waar ze allemaal samen wonen, spelen, eten en verzorgd worden. Wij hebben steun van een geweldig team van dierenartsen die ons altijd helpen en adviezen geven.

logo

Bij oprichting hadden wij 26 zwerfhondjes die allemaal met hun eigen verhaal en achtergrond in huize DOG terecht zijn gekomen. Inmiddels vangen we nu soms ook puppy’s op. Er is een schrijnend te kort aan opvang voor honden op Curaçao dus waar we kunnen helpen doen we dat graag.

De reden voor moeilijk of niet te herplaatsen, kan zijn:  leeftijd,medische problemen of gedragsproblemen.

De kosten voor de verzorging worden volledig betaald van  donaties die gedaan worden aan Stichting DOG Curaçao.

Wilt u ook graag helpen en donateur worden, dan kan dat op verschillende manieren:

1. U kunt op-afstandbaasje worden van 1 van onze hondjes. U betaalt dan NAfl 75  per maand waarvan wij het voer kopen voor uw hondje en de maandelijkse heartgard-pil.
  2. Of u kunt maand-sponsor worden van 1 van de pups. U betaalt dan NAfl 100 en daar betalen we voer van en de entingen voor de pup.
  3. Of u kunt een bijdragen doen in ons dierenartsen-potje.  Daarvan worden de dierenartsenkosten betaald voor alle DOG-hondjes.
  4. Ook hebben we altijd behoefte aan nexgard-pillen (paars) of heartgard-pillen (groen).
  5. En natuurlijk zijn zakken hondenvoer en/of hondenkoekjes ook altijd welkom
  6. Omdat we huize DOG schoon en hygiënisch willen houden, zijn naast schoonmaakmiddelen die desinfecterend zijn (chloor), ook bezems , dweilen, emmers etc nodig
  7. En natuurlijk zijn poepscheppen altijd welkom.

Wilt u meer weten over donateur worden van Stichting DOG of het op-afstand adopteren van een hondje, dan kunt u mailen naar info@stichtingdog.org  .

Onze bankgegevens vindt u onder “contact”.

Als een hondje geadopteerd wordt, tekent de nieuwe eigenaar een contract waarin hij belooft goed voor de hond te zorgen, hem/haar te laten castreren/steriliseren als dat nog niet gebeurd is en dat wij altijd de mogelijkheid hebben de hond terug te kunnen halen als het niet gaat of de verzorging niet goed is.

Teddy