Het was een rustige maand in huize DOG. Maar wel een paar hele mooie berichten.

Scarlett loopt de 4-daagse voor DOG.

Het nieuws waar we meest trots op zijn is het bericht dat Scarlett voor de puppy’s de avond vierdaagse ging lopen. Daarmee heeft ze een prachtig bedrag bij elkaar gelopen en stond ze zelfs hier op Curaçao in de krant.

En u kunt HIER over Scarlett meer lezen

Veerle’s mooie pups.

De pups van Veerle zijn prachtig, net als hun moeder. Lief speels en zooooo vrolijk. We zoeken no een baasje voor  Velvet, Verouschka, Vegas en Valdo.

Geadopteerd:

En deze maand zijn er weer heel wat hondjes naar hun :for-ever-homes” vertrokken

Eelke heet nu Jacky en geniet van zijn nieuwe vriendin Kira

Benjamin, ooit gevonden als kleine pup samen met een hele roedel hondjes onverzorgde hondjes. Diny heeft de roedel onder haar hoeden genomen en DOG heeft ze laten steriliseren en castreren. Benjamin was echter zo klein dat die in Puppy Paradise is komen wonen. Diny kwam regelmatig en haar liefde voor Benjamin bleef en groeide. En nu hebben ze besloten Benjamin officieel te adopteren. Benjamin komt de grote vakantie nog in huize DOG logeren.

Kleine Benjamin tussen de rest.

Lees HIER meer over  Benjamin

Ook Coen en Catootje zijn samen naar een prachtig plekje gegaan.

Een jaar geleden, gevonden als een vrolijk stel met 3 puppy’s , die niet snapte waarom ze bij Baya gedumpt waren. En vrolijk zijn ze altijd gebleven, maar alleen samen……………..  Ik heb nog nooit zo’n hecht stel gezien als Catootje en haar Coen.

Lees HIER het verhaal van Catootje en  en HIER van Coen.

En op de laatste dag van de maand is ook Veerle’s pup Vemma opgehaald en gaat die een prachtige toekomst tegemoet op een prachtig landhuis.

HIER lees je haar verhaal.

En we krijgen goed nieuws van onze hondjes in Nederland: Wie herkent ze?

En dan zijn de laatste weekjes aangebroken om mee te doen aan onze geweldige actie: DONATE & WIN.  Wilt u ook in uw vakantie op Curaçao verblijven in dit prachtige unieke resort doneer dan 50 euro (met erbij vermeld donate & win) en u doet ook mee.

En leest u ook de nieuwsbrief van de stichtingen die zich inzitten voor de dieren. U vindt de link HIER.