Maart 2017, wat een super goede maand.

GEADOPTEERD!!!!!!!!!!

Er zijn 6 hondjes naar hun gouden mandje vertrokken.

Dommel en Dobber en Dino zijn naar NL.

Wess heeft een prachtige plek gevonden bij een gezin waar ook een vriendje voor hem is wat meteen super goed klikte.

Saartje heeft een prachtige plek aan zee. Zij moet wel een beetje wennen bij de mannen, maar gelukkig hebben haar baasjes veel geduld dus krijt ze de tijd om haar plekje daar te vinden.

En Tracy stond nog niet eens op de website en toen was er al iemand helemaal verliefd op haar en daar ging ze. Ze heeft een super gezellig plekje met heel veel vriendjes waar ze uren mee kan spelen en ravotten.

NIEUWKOMERS

Drie lieverds werden gevonden door Kyona bij de shut op Koraal Specht. Gelukkig kon Kyona ze even thuis opvangen (quarantaine) en daarna kwamen ze in huize DOG. Ze kregen de namen Tracy, Tony en Tammy. Tracy werd een week later al geadopteerd en Tony en Tammy hebben hun eerste enting gehad en we hopen dat die ook een prachtig plekje krijgen.

Voor meer info klik op de naam. TONY  en TAMMY.

De andere nieuwkomer is Thirza. Gevonden in de bus reizend van Bandabou naar Otrabanda. Gelukkig meegenomen en in huize DOG terecht gekomen. Een schat van een hondje en samen met Debby hebben ze een hoop lol. Klik op THIRZA en lees haar verhaal.

Debby groeit als kool, speelt graag met Thirza en Tammy maar Tony is haar favoriet.  Klik op DEBBY en lees haar verhaal

TERA CORA PUPS

Dit zijn de Tera Cora pups, Taco, Tico, Tosca en Tecla.  Stichting DOG heeft fosters Henk en Elly geholpen met de entingen en de ontwormingen. Ze zijn nu groot genoeg voor een eigen plekje en we zoeken dan ook voor deze 4 prachtige hondjes een lief baasje.  Wil je meer informatie over de Tera Cora pups dan kun je PM sturen naar FB DOG  of een mailtje sturen naar info@stichtingdog.org

TACO

TOSCA

TICO

TECLA

De leukste donateurs

Stichting DOG heeft echt super donateurs.  Naast de geweldige OABers , de donateurs van het dierenartsenpotje , de handdoeken en lakens donaties, hebben we deze maand ook een paar hele bijzondere giften gehad. Zo stuurde Elly Veltman een grote draadkooi op vanuit NL voor haar hondje in huize DOG.

En Dolf van de Giessen en Claudia Prodan waren jarig en vroegen voor hun verjaardag ” een donatie voor DOG’ als cadeau.

Ook maakte Yentl van DIMA & CO speciaal voor stichting DOG 30 prachtige halsbanden die bij MOM&CO/HIP lifestyle in Promenade te koop lagen. Binnen een maand waren ze allemaal verkocht en de opbrengst was voor de hondjes van huize DOG!!

Wat een GEWELDIGE ACTIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Komende maand hebben we weer 2 leuke acties staan. Kijk maar op onze FACEBOOK. De eerste is al begonnen.

En dan willen we jullie natuurlijk nog even wijzen op onze nieuwsbrief “Oog voor dieren”.

Samen met een aantal stichtingen wordt er elke maand een nieuwsbrief gemaakt met info uit de verschillende stichtingen. Klik op OOG VOOR DIEREN  en u kunt zich abonneren (gratis) en krijgt dan elke maand deze nieuwsbrief.

Bedankt aan alle donateurs. Mocht u geen persoonlijk bedankje via PM hebben ontvangen, dan hoop ik dat u dit als een persoonlijk bedankje wilt accepteren. U mag ook even een PM sturen om te controleren of alles goed gegaan is met de overmaking.